Reklamacje
Good Good odpowiada za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.
Aby złożyć reklamacje:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. Formularz możesz pobrać TUTAJ. Jeżeli nie posiadasz drukarki lub nie chcesz korzystać z naszego formularza, przygotuj własnoręczny opis reklamacji. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas druku, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
2. Wyślij paczkę. Reklamację odeślij we własnym zakresie na adres naszej obsługi klienta: Good Good - Magazyn Mercheo Fulfillment, Ul. Henryka Dąbrowskiego 44, 59-930 Pieńsk z dopiskiem „Reklamacja Good Good”.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
3. Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszej obsługi klienta, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.
Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym możesz się z nami kontaktować to: sklep@good-good.pl
Reklamowany towar wyślij do nas na adres:
Good Good - Magazyn Mercheo Fulfillment
Ul. Henryka Dąbrowskiego 44
59-930 Pieńsk
tel. +48 739 927 379