Szukasz biżuterii na prezent? Wejdź tutaj

Zimowe buty do -50%

Przyjdź na zakupy stacjonarne we Wrocławiu

Zamów kartę podarunkową TUTAJ

Język









Zwroty produktów

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). 

Aby dokonać zwrotu:

1. Wypełnij formularz zwrotu i spakuj go do paczki wraz z reklamowanym towarem. Formularz możesz pobrać TUTAJ. Jeżeli nie posiadasz drukarki lub nie chcesz korzystać z naszego formularza, przygotuj własnoręczny zwrot. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas druku, który znacznie ułatwi Ci dokonanie zwrotu.

2. Wyślij paczkę. Zwrot odeślij we własnym zakresie na adres naszej obsługi klienta: Good Good - ul. Piłsudskiego 52, 50-033 Wrocław z dopiskiem „Zwrot Good Good”.

Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

 3. Poczekaj na informacje z naszej strony o otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu

Termin zwrotu płatności może wynieść od 3 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa. Staramy się jednak, żeby zwrot środków nastąpił maksymalnie w ciągu 3-4 dni od daty otrzymania zwrotu.

Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszej obsługi klienta, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.

Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym możesz się z nami kontaktować to:  sklep@good-good.pl

Zwracany towar wyślij do nas na adres: 

Sklep Good Good 

UL. Piłsudskiego 52

50-033 Wrocław

tel. +48 884 542 052